Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin
Regulamin Katalog Nagród

 

REGULAMIN

PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

„Katalog Nagród

 

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Definicje:

  1. Organizator –  Estetica Laser- Med Dr n. med Iwona Płaza, z siedzibą w Będzinie, ul.  Ul Rutki Laskier 81, 42-500 Będzin 
    NIP 6251354690, nr REGON 273848342, adres e – mail: sklep.driwona@gmail.com , telefon: 601 404 704,

  2. Doktor Punkty – punkty rabatowe przyznawane na zasadach określonych
    w niniejszym Regulaminie, za zakupy dokonywane w Sklepie internetowym, dalej zwane „Punktami”,

  3. Regulamin – niniejszy regulamin programu lojalnościowego „Katalog Nagród”,

  4. Uczestnik – osoba, która dokonała rejestracji konta w Sklepie internetowym oraz osoba, która wyraziła zgodę na udział w Programie w inny sposób,

  5. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem https://doktoriwona.pl/

  6. Program – program lojalnościowy „Katalog Nagród”,

  7. Produkty – produkty dostępne w Sklepie internetowym

  8. Formularz kontaktowy – udostępniony w Sklepie internetowym formularz służący m.in. Uczestnikom do kontaktu z Organizatorem,

  9. Panel klienta – dostępny w Sklepie internetowym moduł wskazujący m.in. dane klienta oraz wartość posiadanych Punktów.

  1. Program rozpoczyna się w dniu 1 listopada 2022 roku i trwa do odwołania.

  2. Program organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§ 2. Zasady udziału w programie lojalnościowym „Katalog Nagród”

  1. Uczestnik dokonując rejestracji w Sklepie internetowym na zasadach określonych
    w jego Regulaminie jednocześnie rejestruje się w Programie „Katalog Nagród” prowadzonym przez Organizatora. Uczestnik przystępuje do Programu w momencie zaakceptowania regulaminu Sklepu internetowego.

  2. Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna, która skończyła 13 lat, posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych.

  3. Uczestnik, z chwilą rejestracji w Sklepie internetowym, otrzymuje dostęp do Panelu Klienta, w którym wskazana jest liczba Punktów przysługująca Uczestnikowi.

§ 3. Punkty

  1. Uczestnicy nabywając Produkty otrzymują Punkty 

  2. Za każde wydane 1 zł Uczestnik otrzymuje 1 Punkt. Zapisując się do newslettera uczestnik otrzymuje 10 punktów.

  3. Punkty są przydzielane Uczestnikom wyłącznie od ceny kupionych Produktów,
    z wyłączeniem ewentualnych kosztów przesyłki lub innych kosztów.

  4. Uzyskane Punkty można wykorzystać bezterminowo.

  5. Uczestnik może otrzymać Punkty wyłącznie poprzez zakupy dokonywane za pomocą Sklepu internetowego. W szczególności Uczestnik nie otrzymuje Punktów za zakupy dokonane z wykorzystaniem zewnętrznych serwisów internetowych, za zakupy w sklepie stacjonarnym 

  6. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia możliwości otrzymania Punktów w ramach akcji promocyjnych prowadzonych przez Organizatora. Wówczas informacja o braku naliczania Punktów zostanie zamieszczona przez Organizatora w widocznym miejscu na stronie Sklepu internetowego.

§ 4. Wykorzystywanie Punktów

  1. Zebrane Punkty Uczestnik może wymienić na Produkty, po uzyskaniu odpowiedniej ich ilości, zgodnie z przeliczeniem, o którym mowa w §3 ust. 2 niniejszego Regulaminu.

  2. W przypadku dokonania skutecznego i zgodnego z prawem zwrotu Produktu nabytego w Sklepie internetowym za Punkty, wykorzystane Punkty zostaną zwrócone na konta klienta zwracającego Produkt.

  3. Liczbę zgromadzonych punktów oraz listę produktów, które może uzyskać za punkty klient zobaczy po zalogowaniu się na swoje konto w twoim sklepie, w zakładce Moje konto.

§ 5. Reklamacje

  1. Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu Uczestnik może zgłaszać do Organizatora na adres e-mail: sklep.driwon@gmail.com, lub pisemnie na adres:  Estetica Laser-Med Dr n. med Iwona Płaza. ul Rutki Laskier 81, 42-500 Będzin

  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji Uczestnika, adres e – mail, jak również opis dostrzeżonej nieprawidłowości lub uzasadnienie zgłoszenia reklamacyjnego, a także preferowaną formę kontaktu w przedmiocie rozpatrzenia zgłoszenia przez Organizatora (e – mail albo pisemnie).

  3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty jej wpływu do Organizatora.

  4. O wyniku postępowania reklamacyjnego Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail albo w inny wskazany zgodnie z ust. 2 powyżej sposób.

§ 6. Postanowienia końcowe

  1. Uzupełnieniem niniejszego Regulaminu jest regulamin Sklepu internetowego.

  2. W sprawach nieuregulowanych powyższymi regulaminami zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

  3. Regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2022 r.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl